Hei Vieras

Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä ja vastauksia pihakoirasta kiinnostuneille  (Luettu 3823 kertaa)

Elisa R.

• Pihaus
  • Administrator
    • Pelastuskoirajuttuja ja muuta pihistelyä
Kysymyksiä ja vastauksia pihakoirasta kiinnostuneille
« : Kesäkuu 26, 2012, 23:19:17 »
Paljon keskustelua pihakoiran hankkimisesta on vanhalla keskustelualueella olevassa viestiketjussa (linkki alla). Jatketaan kysymysten esittämistä ja kokemusten jakamista tässä ketjussa.

http://www.pihakoirat.net/forum_vanha/viewtopic.php?f=8&t=494
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2012, 14:31:11 kirjoittanut Elisa R. »
pihakoiratytöt Hippu (-09) ja Lilli (-11)

Mia Hankia

Vs: Kysymyksiä ja vastauksia pihakoirasta kiinnostuneille
« Vastaus #1 : Syyskuu 02, 2012, 15:48:57 »
Facebookin foorumi tuntuu toimivan valtavan hyvänä pihiksiin tutustumispaikkana. Mietin, että saakohan siellä jopa liian positiivisen kuvan rodusta. Ei sillä, etteikö se olisi ihan paras ;) Mutta kyseessä on kuitenkin vilkas ja aktiivinen rotu, joka haastaa omistajansa.
Pihispojat Kåre -09 ja Viggo -12

Milla Lehtonen

Vs: Kysymyksiä ja vastauksia pihakoirasta kiinnostuneille
« Vastaus #2 : Heinäkuu 18, 2015, 22:31:44 »
Kiitoksia tänne foorumille pääsystä, laitoin liittymispyynnön myös tuonne fb-ryhmään. Minulle on hyvin todennäköisesti tulossa parivuotias pihakoirauros ihan piakkoin. Olen jo häneen päässytkin tutustumaan (ja ihastumaan) ja huomenna vielä lisää ennen ihan lopullista päätöstä. Täällä foorumilla näyttää olevan melko hiljaista, joten toivottavasti tuolla naamakirjassa on enemmän/uudempia keskusteluja. Aiemmin minulla on ollut mm. shelttejä, schapendoeseja, tanskandoggi, shcäfer, monia sekarotuisia eri kokoisia koiria, belggareita... eli koiria mahtunut elämääni aina useampia. Nykyisin eleskelen kaksin rescuepoitsun kanssa ja toista koiraa olen etsinyt laumaamme jo yli vuoden verran. Käytiin tosiaan tutustumassa tähän tulokkaaseen ja hyvin lupaavalta vaikuttaa. Agility on ihan meidän ykköslaji ja sitä aletaan treenaamaan heti kunhan kotiutuu. Samoin tietenkin tottelevaisuutta, hihnakäyttäytymistä jne. Koska pihis on rotuna itselleni aivan uusi, juttelisin tosi mielelläni rotua enemmän tuntevien kanssa.